Komunikaty od członków

Zachęcamy do zapoznania się z komunikatami publikowanymi przez członków Polskiego Związku Producentów Leków Bez Recepty.

Johnson&Johnson otwiera w Warszawie swoje pierwsze naukowo-badawcze centrum doskonałości

Firma Johnson & Johnson Poland, spółka należąca do grupy Johnson & Johnson Family of Consumer Companies, uroczyście otworzyła wczoraj w Warszawie Globalne Centrum Badań i Rozwoju Biomedycznej Informacji Sektora Konsumenckiego (CoBIC), podkreślając tym swoje zaangażowanie w rozwój i badania nad innowacjami. CoBIC to pierwsze naukowo-badawcze centrum doskonałości sektora konsumenckiego w historii firmy. Do jego głównych zadań...

Moc w zasięgu ręki – start kampanii edukacyjnej Sanofi

„Moc w zasięgu ręki” – rola magnezu w organizmie człowieka Warszawa, 27 czerwca 2018 – Magnez, nazywany pierwiastkiem życia, jest niezbędnym elementem wpływającym na prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Bierze udział aż w 600 reakcjach enzymatycznych[1], dlatego tak istotne jest utrzymanie jego właściwego poziomu w organizmie. W celu zwiększenia świadomości na temat skutków niedoboru magnezu w organizmie...

Grand Prix Farmacji dla czterech marek CHC Sanofi

Warszawa, 25 stycznia 2018 Cztery marki Sanofi z segmentu Consumer Healthcare, zostały laureatami prestiżowej nagrody Grand Prix Farmacji 2018, w ramach II edycji plebiscytu. Nagrodzone produkty to:  Mucosolvan, w kategorii Preparaty na kaszel  Allegra, w kategorii Preparaty przeciwalergiczne  Emolium, w kategorii Emolienty  Essentiale Forte, w kategorii Preparaty na wątrobę Laureaci nagrodzeni tytułem mogą bezterminowo korzystać...

Bayer Liderem Ochrony Zdrowia

Warszawa, 11 kwietnia 2017 r. – Magazyn „Ogólnopolski System Ochrony Zdrowia” po raz 11. przyznał swoje prestiżowe nagrody. Kryształową statuetkę Lidera Ochrony Zdrowia i III miejsce w kategorii Promocja i Profilaktyka Zdrowia przyznano firmie Bayer za Salon Zdrowia Baylab. Uroczysta gala, która zgromadziła najważniejsze osoby i instytucje z sektora ochrony zdrowia, odbyła się w ubiegłym...

Barometr Bayer 2016 – Odpowiedzialne (samo)leczenie

Warszawa, 1 grudnia 2016  – Jak Polacy podchodzą do samoleczenia? – to temat przewodni badania opinii „Barometr Bayer”, zrealizowanego w drugiej połowie 2016 roku[1]. – Badanie „Barometr Bayer” jest elementem kampanii edukacyjnej na rzecz świadomego, odpowiedzialnego samoleczenia. Do takich postaw należy m.in. zapoznawanie się z informacjami na temat przyjmowanych leków: czytanie ulotek dołączanych do preparatu, respektowanie zaleceń, zwracanie...

Wirtualna rzeczywistość w służbie nauk przyrodniczych

„Czy w żołądku mamy cytrynę? – czyli jak działa przewód pokarmowy” – to nowy cykl warsztatów, organizowany przez firmę Bayer w Salonie Zdrowia Baylab. Po raz pierwszy – z wykorzystaniem technologii Virtual Reality. Od listopada uczestnicy warsztatów będą mieli dostęp do trzech modułów aplikacji wirtualnej rzeczywistości, umożliwiających wyprawę do wnętrza ludzkiego organizmu. Pierwszy z modułów oferuje możliwość...

Członkowie pasmi

A&D Pharma
Aboca
Adamed
Bayer
Biocodex
GSK
logo-gsk
JNJ
logo-jnj
KF
KLOSTERFRAU
Omega
logo-omega-pharma
Pfizer
logo-pfizer
Polpharma
Queisser Pharma
RB
logo-rb
Sanofi
logo-sanofi
Takeda
TEVA
logo-teva
USP Zdrowie
Verco
verco
Walmark