3500 uczestników, kilkaset godzin zajęć, społeczność 4 tysięcy fanów – oto bilans dwóch lat istnienia salonu popularno-naukowego BayLab. Program edukacyjny „Making Science Make Sense”, realizowany w salonie multimedialnym BayLab, a także jego partnerzy, otrzymali wyróżnienia w najstarszym konkursie popularyzacji nauki w Polsce! BayLab to multimedialny salon, w którym firma Bayer – zatrudniająca na całym świecie...
Salon popularnonaukowy BayLab zaprasza na warsztaty familijne „Zupa, pompa i odrobina hydrauliki“. Uczestnicy dowiedzą się jak pracuje serce i z czego zbudowana jest krew. Adepci nauki doświadczą też zaskakujących złudzeń optycznych! Zaproszone są całe rodziny: uczestnicy od 7 do 107 roku życia. Poprzednia edycja Festiwalu Nauki w BayLabie przyciągnęła tłumy uczestników. Również w tym roku...
Czy kraje członkowskie zrzeszone w AESGP mają strony podobne do polskiej strony odpowiedzialneleczenie.pl? W ubiegłym roku hiszpańska organizacja uruchomiła podobną stronę promującą leki OTC i samoleczenie. Każdy kraj ma swój model ale wspólną cecha jest informowanie i edukowanie konsumentów i specjalistów z sektora ochrony zdrowia. Jak wygląda reklama aptek na rynku europejskim, czy w którymś...
Wartość całego rynku farmaceutycznego w 2013 roku wynosiła ponad 24,129 mld złotych (liczone w cenach końcowych dla pacjenta). Na tę kwotę składa się sprzedaż leków na receptę (RX) oraz leków bez recepty OTC (w tym: leki, suplementy diety, artykuły medyczne oraz kosmetyki apteczne). Wartość segmentu produktów OTC w 2013 r. osiągnęła 8,869 mld złotych (liczone w cenach końcowych dla...
W ostatnich 12 miesiącach kończąc na czerwcu 2013 roku rynek OTC osiągnął prawie 7% tempo wzrostu, w pierwszym półroczu 2013 r. dynamika sięgnęła nawet 13%. Główny powodem tak dużego tempa wzrostu była duża ilość infekcji i w związku z tym wzmożony ruch w aptekach i duże wzrosty sprzedaży produktów bez recepty, sezonowych, stosowanych w leczeniu...
Wartość całego rynku farmaceutycznego w 2012 roku wynosiła ponad 23,233 mld złotych (liczone w cenach producenta). Na tę kwotę składa się sprzedaż leków na receptę (RX) oraz leków bez recepty OTC (w tym: leki, suplementy diety, artykuły medyczne oraz kosmetyki apteczne). Wartość segmentu leków OTC w 2012 r. osiągnęła 8,383 mld złotych (liczone w cenach...