Sprawozdanie ze spotkania Grupy Marketingowej i PR z dnia 13.02.2014 w wersji pdf Wytyczne dotyczące stosowania i weryfikacji prawidłowości nazw parasolowych produktów leczniczych w wersji pdf Prezentacja PowerPoint w wersji ppsx
Na posiedzeniu w dniu 14.01.2014 r., po rozpoznaniu wniosku Teva Pharmaceuticals Polska Sp. z o.o. przeciwko USP Zdrowie Sp. z o.o. w sprawie zgodności z przepisami Kodeksu Etycznego PASMI reklamy telewizyjnej produktów leczniczych Gripex Hot Activ i Gripex Hot Activ Forte (reklama pt. „Narty”) oraz billboardu sponsorskiego produktu leczniczego Gripex Max orzeka: Pdf do pobrania...
Na posiedzeniu w dniu 07.01.2014 r., po rozpoznaniu wniosku Teva Pharmaceuticals Polska Sp. z o.o. przeciwko Novartis Poland Sp. z o.o. w sprawie zgodności z przepisami Kodeksu Etycznego PASMI oraz ustawy – Prawo farmaceutyczne reklamy telewizyjnej produktów leczniczych Otrivin 0,1 % (aerozol do nosa, reklama pt. „Usta i nos”), Otrivin 0,1 % (aerozol do nosa,...
W dniu 20 stycznia 2014 roku w siedzibie PASMI przy ul. Śmiałej 26 odbyło się comiesięczne spotkanie Biura oraz Zarządu PASMI. W spotkaniu wzięli udział: Ewa Jankowska (Prezes Zarządu PASMI, USP Zdrowie), Małgorzata Michałków (Członek Zarządu PASMI, GSK), Małgorzata Osadowska (Członek Zarządu, Polpharma), Elżbieta Socha (Koordynator ds. PR), Witold Błaszczyński (Koordynator Biura). Podczas spotkania poruszono...