Rada Generalna

Barbara Smela

Barbara Smela

Johnson & Johnson
Przewodnicząca Rady Generalnej

Absolwentka Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu, Od początku kariery zawodowej związana z branżą farmaceutyczną. Doświadczenie zawodowe zdobywała w międzynarodowym środowisku firm innowacyjnych i generycznych działających na rynku produktów leczniczych (Rx i OTC), wyrobów medycznych, suplementów diety i kosmetyków. Pracowała na różnych stanowiskach w obszarach związnych głównie z rejestracją, informacją medyczną, bezpieczeństwem produktów, badaniami klinicznymi i reklamą. Od 2015 r pracuje w Johnson & Johnson Consumer, gdzie jako członek Zespołu Zarządzającego krajami Europy środkowo-wschodniej odpowiada za relacje zewnętrzne, strategie rejestracyjne, wsparcie strategii komunikacyjnej dla działów marketingu i sprzedaży oraz nadzór nad reklamą. Od 2012 roku jest członkiem Sądu Dyscyplinarnego PASMI.

Marcin Strzondała

Marcin Strzondała

Teva Polska

Absolwent Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi – 1994r. Praktykujący lekarz – Klinika Kardiologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi do 1999r., obecnie prywatne praktyka lekarska. Specjalizacja 1o z chorób wewnętrznych.
Od 16 lat związany z businessem farmaceutycznym, doświadczenie w Działach Marketingu i Medycznym w firmach GSK i Novartis na poziomie lokalnym i międzynarodowym, obecnie Kierownik Działu Medycznego firmy TEVA. Doświadczenie w badaniach klinicznych, zarządzaniu, tworzeniu strategii marketingowych i medycznych, wprowadzaniu nowych produktów, pracy w warunkach struktury matriksowej.
W trakcie studiów MBA z Zarządzania w Ochronie Zdrowia na uczelni Łazarskiego w Warszawie.

Mariusz Borkowski

Mariusz Borkowski

Adamed Consumer Healthcare

Absolwent Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, gdzie uzyskał tytuł Lekarza Medycyny, a także 2-krotny absolwent Szkoły Głównej Handlowej, gdzie ukończył naukę z zakresu Marketingu oraz szeroko pojętej komunikacji Digital.
Od 1997r. w branży farmaceutycznej.
Swój warsztat zawodowy szlifował w takich firmach jak Bioton czy Sanofi, gdzie przechodząc przez różne szczeble kariery, poznawał największe tajniki marketingu farmaceutycznego.
Zawsze odważny, kreatywny, nigdy nie cofa się przed największymi wyzwaniami.
Od 2010r. związany z rodzimą Grupą Adamed, gdzie początkowo rozwijał obszar Primery Care. Kiedy poczuł, że do sukcesu brakuje jeszcze jednego elementu, stworzył dział Digital, gdzie do dziś obejmuje stanowisko Business Unit Managera oraz szefa Działu Informacji Medycznej.
Na koncie ma nie małe sukcesy:
– Pierwszy polski wykładowca na Kongresie EyeforPharma w Berlinie 2006
– Prelegent i prowadzący na Blue Business Media
– Ekspert w Parlamencie Europejskim 2016
– Współtwórca innowacyjnego rozwiązania- pierwszej certyfikowanej Przychodni Telemedycznej Medivio
– Wielokrotny prelegent branżowych wydarzeń polskich i zagranicznych
Prywatnie miłośnik biegania, przebiegł maraton nowojorski, crossfitu I fotografii, lubi podróżować.

Monika Schmidt

Monika Schmidt

Absolwentka Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Medycznego w Warszawie, a następnie studiów podypomowych z zakresu Business Management w Szkole Głównej Handlowej. Od ponad 26 lat związana jest z branżą farmaceutyczną. Pracowała najpierw w firmach działających na rynku produktów leczniczych Rx takich jak Knoll, Synthelabo/Sanofi i Wyeth, a następnie w firmach zajmujących się sprzedażą produktów OTC, kosmetyków, wyrobów medycznych, produktów biobójczych oraz preparatów do żywienia niemowląt i małych dzieci. W ciągu swojej kariery zawodowej zajmowała tematyką dotyczącą rejestracji leków, informacji medycznej, bezpieczeństwa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i kosmetyków reklamą, tworzeniem strategii wprowadzania nowych produktów na rynek. Od 2015 roku pracuje w firmie Reckitt Benckiser, do połowy 2018 roku jako członek Zespołu Zarządzającego krajami DACH ( Niemcy, Austria, Szwajcaria), a następnie członek Zespołu Zarządzającego krajami Europy Wschodniej i odpowiada za opracowanie strategii regulacyjnych, wsparcie w projektach dotyczących wprowadzania produktów na rynek ,nadzór nad reklamą wszystkicch katergorii produktów RB oraz projekty medyczne. Z PASMI związana jest od 2007 roku. Przez wiele lat była aktywnym członkiem Sądu Dyscyplinarnego.

Yazan Alahmad

Yazan Alahmad

Z branżą farmaceutyczną związany jest od 1998 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywał w międzynarodowym środowisku firm innowacyjnych i generycznych działających na rynku produktów leczniczych (Rx i OTC), wyrobów medycznych, suplementów diety i kosmetyków. Od 2005 roku związany z firmą Bayer pracował na różnych stanowiskach na kilkunastu rynkach Bliskiego Wschodu. Od lipca 2018 pełni funkcję Wiceprezesa w zarządzie Bayer Polska oraz odpowiada za dział Consumer Health.

Członkowie PASMI

Aboca
Adamed
Bayer
Biocodex
GSK
logo-gsk
IPSEN
IPSEN
JNJ
logo-jnj
KF
KLOSTERFRAU
MagnaPharm
Omega
logo-omega-pharma
Polpharma
Polski Lek
Queisser Pharma
RB
logo-rb
Sanofi
logo-sanofi
TEVA
Teva Polska
USP Zdrowie
Verco
verco

Członkowie Wspierający

Polski Komitet Zielarski